Listopadowa trasa.

Poniedziałek, 2 listopada 2015 · Komentarze(0)
Trasa : Szczekociny > Bonowice > Grabiec > Zawada Pilicka > Pradła > Biała Błotna > Wilków > Woźniki > Sadowie > Staromieście > Lelów > Paulinów > Nakło > Zawadka > Grabiec > Bonowice > Tęgobórz > Szczekociny

Już od rana było słonecznie i bardzo ciepło.
Wstałem więc godzinę wcześniej, niż zazwyczaj i po śniadaniu zacząłem się szykować.
Musiałem jeszcze zgrabić liście (akurat kiedy chcę jechać gdzieś dalej, wtedy dają mi robotę).
Nic to, pograbiłem i wyjechałem :)

Droga krajowa w stronę Pradeł była bardzo ruchliwa, w dodatku zachodni wiatr utrudniał mi jazdę.
Wreszcie skręciłem w inną drogę krajową. Obok niej były ładne, zielone pola w Białej Błotnej.

Dojazd do Lelowa był już nieco łatwiejszy, choć dużo bardziej górzysty.
W Paulinowie zatrzymałem się na polu na herbatkę i film.
Zachód słońca umilał atmosferę.

Tutaj zachód nad Nakłem.

W Zawadce kolejny przystanek na herbatę i film.
Przy okazji założyłem bluzę pod kurtkę, rękawiczki i czapkę, którą i tak później ściągnąłem ;)
Na przyszłość będę zabierał też cieplejsze buty, bo w tych nogi mi zmarzły.
Po zachodzie było już jedynie 7*C.

Mimo wszystko cieszę się, że wykorzystałem taką ładną pogodę, bo zapowiadają ochłodzenie.