Gmina Secemin.

Wtorek, 24 maja 2016 · Komentarze(0)
Trasa : Szczekociny > Tęgobórz > Szyszki > Gródek > Wąsosz > Kuźnica Wąsowska > Dąbie > Kuczków > Wola Kuczkowska > Kluczyce > Psary > Starzyny > Drużykowa > Szczekociny

Postanowiłem zrealizować dzisiaj kolejną zaplanowaną trasę. Zachęciła mnie do tego słoneczna i ciepła pogoda.
Wyjechałem dość późno, bo dopiero po 14:30.

Spodziewałem się, że droga z Tęgoborza do Szyszek będzie taka, jak zawsze - twarda i zajeżdżona.
Niestety, ostatnio przechodziła tędy jakaś równiarka.
Droga zrobiła się szersza, ale za to bardzo piaszczysta. Rzucało mną i musiałem często prowadzić :(

Dziwiłem się, czemu tak dziwnie zsuwa mi się lewy but z pedała...
Teraz już jasne :(

Mimo tej usterki postanowiłem nie rezygnować z wycieczki. Pojechałem dalej i skręciłem w drogę z grysiku.
Po pokonaniu serpentyn przez kolejną leśną drogę dotarłem wreszcie do Gródka, a stamtąd dalej.
Celem wycieczki było sprawdzenie, dokąd prowadzi kamienna droga przez las koło Kuczkowa.
Okazało się, że wychodzi w Michałowie. Nie dojechałem jednak do tej miejscowości i zawróciłem się.
Nie jechałem już z powrotem tą samą drogą, lecz prosto i wyjechałem w Dąbiu.

Droga powrotna była w większości pod wiatr.
Na koniec jak zawsze dwa przystanki filmo-herbaciane w lasach i do domciu :)