Ale się gorąco zrobiło

Niedziela, 27 maja 2018 · Komentarze(2)
Trasa : Szczekociny - Drużykowa - Starzyny - Brzostek - Przyłęk - Szyszki - Nakło - Witów - Wygiełzów - Zwyżki - Zawadka - Grabiec - Bonowice - Tęgobórz - Szczekociny

Od długiego czasu pogodynki straszą burzami w województwie śląskim, a u mnie nie ma nic.
Wczoraj też miało być burzowo, lać strasznie... cały dzień było słonecznie :(
A przydałby się deszcz, bo jest sucho bardzo.
Dzisiaj według prognoz miało padać i nawet coś się zbierało na niebie, ale pojechaliśmy mimo to.

W Brzostku zamiast jechać prosto na Kuczków, skręciliśmy do Przyłęka.
Wszystko dlatego, że na horyzoncie zachmurzenie było podejrzane i nie chcieliśmy ryzykować.
Jechało się niezbyt komfortowo, bo wokół latało mnóstwo much, które siadały koło oczu, na nosie, ogólnie na twarzy.
Najgorzej było na otwartych przestrzeniach, gdzie słońce gorące prażyło i pot lał się strumieniami z czoła.

Miałem naciągniętą na siodełko nakładkę żelową, ale i tak było mi twardo pod dupą :(
Mimo to wycieczka była fajna.

Prowiant podróżnika

Nie znam się na samolotach, ale jakiś Boeing

W Zwyżkach, siano już skoszone

No i gdzie te chmury burzowe? Oszukały mnie znowu te pogodynki :(

Orzechy włoskie już się rozwijają