Wietrzna wycieczka.

Sobota, 7 maja 2016 · Komentarze(0)
Trasa : Szczekociny > Bonowice > Grabiec > Zawada Pilicka > Pradła > Biała Błotna > Wilków > Irządze > Wygiełzów > Witów > Nakło > Zawadka > Grabiec > Bonowice > Tęgobórz > Szczekociny

Z trudem zdołałem się wybudzić po 12:30, ale to pewnie dlatego że późno poszedłem spać.
Za oknem zobaczyłem, że pogoda słoneczna, chociaż wiatr wiał dość silny.
Mimo tego pomyślałem, że gdzieś znów pojadę.
Sprawdziłem, czy nie bolą mnie mięśnie i dupa po wczorajszej trasce (nie bolała) i po obiedzie oraz pakowaniu się wyjechałem.

Drogą krajową w stronę Zawady Pilickiej jechało się bardzo dobrze, z wiatrem i z prędkością ponad 30 km/h.
Niestety, później wiatr obrócił się przeciwko mnie i było dość ciężko, szczególnie na podjazdach.
Nad drogą gruntową wzdłuż torów w stronę Białej Błotnej stoi stary wiadukt. Z ciekawości wspiąłem się na skarpę i zobaczyłem jakąś drogę.
Niedługo pojadę sprawdzić, dokąd prowadzi.

Na zdjęciu wykonanym w Białej Błotnej widać, że pogoda nie zgorsza :) W oddali wzniesienia w Dzibicach.

Tutaj kościół w Irządzach.

Kiedy pokonywałem podjazd w stronę Wygiełzowa, jakiś facio w lawecie zatrzymał się i zapytał, gdzie jest składnica. Pewnie maszyn rolniczych, bo na lawecie wiózł pług.
Wytłumaczyłem mu to dosyć chaotycznie, bo sam nie bardzo wiedziałem, gdzie się ta składnica znajduje.
Odjechał, a ja pomyślałem sobie ,,lepiej spierdzielać, zanim zorientuje się że źle mu powiedziałem" ;)

W Witowie zatrzymałem się na wiadomo co :)

W Nakle nogi zaczynały odmawiać posłuszeństwa, poza tym silny wiatr skutecznie mnie hamował.
Mimo wszystko dojechałem szczęśliwie do domu i zaraz musiałem jechać gdzieś samochodem :)