Rowerowo do babci.

Niedziela, 12 czerwca 2016 · Komentarze(0)
Kategoria Do babci
Trasa : Szczekociny > Chałupki > Sprowa > Raszków > Bugaj > Krzelów > Swaryszów > Sędziszów > Marianów > Nowa Wieś > Słupia > Rawka > Chebdzie > Moskorzew > Dalekie > Tarnawa Góra > Szczekociny

Dłuuuuugi okres czasu nie jeździliśmy z Tatą rowerowo do babci.
Niedziela miała niby przynieść opady deszczu, jednak nic z tego (jak zwykle - kontynuacja długotrwałej już suszy).
Tak więc rano po kościele jak zwykle do Biedronki, następnie po śniadaniu szykowanie i wyjazd.

Zastanawiałem się wcześniej, czy ubrać długie spodnie, bo wiatr był dość zimny.
Jednakże było zbyt ciepło, więc ubrałem krótsze.
Jechało się dobrze, pomimo uszkodzonego pedała, które trzeba było zadrutować, aby noga się nie zsuwała.
W Raszkowie skręciliśmy w kamienną drogę i wyjechaliśmy po drugiej stronie lasu.
Potem w Krzelowie zatrzymaliśmy się przy źródełku.

Kapliczka w Krzelowie

W Sędziszowie poszliśmy do Biedronki po lody, a po dojechaniu do Słupii zatrzymaliśmy się na mielone.

Wciąż niegotowy fragment drogi do Chebdzi

W końcu dojechaliśmy do Babci i posiedzieliśmy tam kilka godzinek, po czym ulotniliśmy się.