Bez tytułu jeden.

Niedziela, 4 września 2016 · Komentarze(2)
Trasa : Szczekociny > Drużykowa > Starzyny > Brzostek > Przyłęk > Szyszki > Gródek > Biała Wielka > Paulinów > Witów > Wygiełzów > Zawadka > Grabiec > Bonowice > Tęgobórz > Szczekociny

W końcu wyszliśmy na rowerową wycieczkę, po kolejnym okresie niechcicy.
Wyjechaliśmy po 11:30, było słonecznie i ciepło oraz silnie wiało :)
Zdjęć nie robiłem, ponieważ nie pojawiło się nic nowego.

Co i rusz napotykaliśmy na motocyklistów w kamizelkach z napisem POLSKA.
Z daleka wyglądali jak policja ;)

Pod Paulinowem cholerny licznik znów dał o sobie znać i nie chciał pokazywać kilometrów :(
Zadziałał dopiero po kilku wyjęciach i włożeniach.
Miejscami silny wiatr z połączeniu z kiepską kondycją powodował zmęczenie, ale było ok.

Wpis ,,bez tytułu", bo ja już nie mam żadnych pomysłów na ten zasrany tytuł :(

@Gość
Spokojnie. Zdjęcia nie są takie ważne.

MatiZ 07:04 środa, 26 lipca 2017

"Zdjęć nie robiłem, ponieważ nie pojawiło się nic nowego.
Z wyjątkiem poważnych zniszczeń lasu w Przyłęku, które wyglądały jakby przeszło tornado."
Trzeba było zrobić zdjęcie tego lasu , jakie zniszczenia były. bo jak oglądałem twoje relacje to foty tylko smutnych pól i dróg. Pozdrorower

Gość 19:48 niedziela, 4 września 2016
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzaja