Bez tytułu dwa.

Niedziela, 11 września 2016 · Komentarze(0)
Trasa : Szczekociny > Drużykowa > Starzyny > Psary > Kluczyce > Wola Kuczkowska > Kuczków > Koniecpol > Koniecpol Stary > Luborcza > Ulesie > Olbrachcice > Św. Anna > Aleksandrówka > Przyrów > Stanisławów > Bolesławów > Podlesie > Celiny > Drochlin > Bogumiłek > Biała Wielka > Paulinów > Nakło > Siedliska > Tęgobórz > Szczekociny

Kolejna upalna, wrześniowa niedziela i kolejny wypad na rower.
Po przyjściu z kościoła i śniadaniu poczęliśmy powolne przygotowania.
Niestety, goście opóźnili nas, przez co wyjechaliśmy dopiero po 13:00.
Jechało się w miarę spoko, ponieważ wiatr wiał ze wschodu.

Nie wiem, dlaczego dzisiaj na drogach był taki duży ruch. To pewnie przez ludzi wracających do swoich miast z weekendu.
W Koniecpolu zatrzymaliśmy się w sklepie i kupiliśmy lody oraz picie.
Następny przystanek na konsumpcję, tym razem obiadu, był w Św. Annie.

Klasztor w Św. Annie

Nogi zaczynały dawać o sobie znać.
Dodatkowo od Przyrowa było już ciężej, bo pod wiatr i pod górkę.

Kurza ferma w Stanisławowie

Popijany kilka razy na trasie izotonik redukował zmęczenie i jechało się lepiej.
Pojechaliśmy przez Bogumiłek, ponieważ inna uczęszczana przez nas droga przez pole była długo pod górkę.

Zachód słońca z Białej Wielkiej

Gdybyśmy wyjechali te 1,5 godziny wcześniej, zapewnie wrócilibyśmy długo przed 19:00.
Wróciliśmy jednak dopiero o 20:20.
Nie spodziewałem się, że będziemy wracali w ciemnościach i nie zabrałem oświetlenia.
Mimo wszystko fajnie, że udało nam się zrobić taki dystans :)