Bez tytułu trzy.

Wtorek, 13 września 2016 · Komentarze(0)
Trasa : Szczekociny > Bonowice > Grabiec > Zawada Pilicka > Wilków > Pradła > Zawada Pilicka > Zawadka > Grabiec > Bonowice > Tęgobórz > Szczekociny

Kiedyś pisałem, że przyjadę sprawdzić pewien stary wiadukt niedaleko Białej Błotnej.
Długo się na to zbierałem i w końcu zrobiłem to dzisiaj.
Pozbierałem warzywa, uszykowałem się i wyjechałem z domu o 16:00.
Pomimo upału jechało się dość dobrze.

Plan był taki, żeby dojechać drogą wzdłuż torów do Wilkowa, potem skręcić na skrzyżowaniu w lewo i wyjechać na wiadukcie.
Jednak nagle asfalt zamienił się w bardzo nierówną, polną drogę. Zamiast na wiadukcie, wyjechałem w innej części Wilkowa.
Jednak w końcu zobaczyłem zielony mostek, który widziałem, kiedy wdrapałem się na wiadukt jakiś czas temu, i pojechałem tędy.

Stary, już nieuczęszczany wiadukt

Przed nim stały znaki ,,zakaz przechodzenia dla pieszych" i ,,obiekt monitorowany". Nie widziałem jednak nigdzie żadnego obiektywu.
Podczas przejazdu nieco się bałem, że nagle wiadukt runie na tory... Jednak nic się nie działo.

Z Wilkowa do Pradeł

Przez las dojechałem do Pradeł i wyjechałem na drodze krajowej Pradła - Lelów.
W drodze powrotnej wstąpiłem jeszcze do sklepu.