Koniecpol.

Niedziela, 25 czerwca 2017 · Komentarze(1)
Szczekociny > Drużykowa > Starzyny > Psary > Wola Kuczkowska > Kuczków > Koniecpol > Koniecpol Stary > Zagacie > Kozaków > Podlesie > Skrajniwa > Mełchów > Posłoda > Bogumiłek > Biała Wielka > Paulinów > Nakło > Siedliska > Tęgobórz > Szczekociny

Kiedy wstawałem rano do kościoła, było bezchmurnie. Z czasem się pochmurzyło, ale nadal było ciepło i nie zanosiło się na deszcz. Gdzieś po 11:00 zebraliśmy się na kolejną wycieczkę.
Silny wiatr dał o sobie znać, utrudniając jazdę w stronę Psar. Również wtedy się okazało, że na innych biegach niż 1 i 2 z tyłu napęd też strzela przy mocniejszym pedałowaniu. No trudno, wymieni się.

W Koniecpolu poszliśmy do Biedronki po lody i po zjedzeniu ruszyliśmy dalej.

Nie widziałem żadnych gaci.

Krówki

Nie zapomnieliśmy zabrać przyjaciela, zwanego izotonikiem, który pomógł pokonywać podjazdy.
Z kościoła św. Idziego w Podlesiu dochodziło echo hejnału.

Ursus C-360 z polską prasą Jaga

Z mojego czoła spływały litry potu i co kilka minut wycierałem się szmatką :)
Ostrożnie i powolutku pedałowałem pod wzniesienia, bo każde mocniejsze naciśnięcie pedała oznaczało strzelanie ześlizgującego się z zębów łańcucha.

Upamiętnienie bitwy pod Mełchowem

Podczas trasy wypiłem naprawdę dużo wody. No ale w końcu było gorąco.
W Białej Wielkiej przystanek na jedzenie. Musiał mnie akurat wtedy rozboleć brzuch :(
Dziś tak gorąco, a zapowiadają 38 stopni na południu kraju. Na pewno wtedy nie wyjdę na rower ;)