Praktyki i po wsiach.

Czwartek, 20 lipca 2017 · Komentarze(0)
Szczekociny > Chałupki > Goleniowy > Przybyszów > Wywła > Goleniowy > Chałupki > Szczekociny

Ponownie byłem z paniami w terenie na praktykach. Myślałem już wtedy, jak dzisiaj pojadę.
Bolała mnie głowa i musiałem wziąć tabletkę. Nie do końca pomogła, ale byłem w stanie jeździć.
Upał dzisiaj straszny, do tego duszno i ryzyko burzy.

Z czasem zacząłem mieć wątpliwości, bo na horyzoncie niebo było ciemne.
Rozważałem pojechanie do babci lub siostry, bo miałem do nich blisko od Przybyszowa.
No ale chmura przeszła bokiem i mogłem jechać bez obaw.
Zjechałem z górki do Wywły. Wreszcie zrobili asfalt. Dawniej były tutaj kamienie, a sama droga była wymyta przez deszcz.
Nagrałem wideo ze zjazdu, niestety nie mam pojęcia, jak wstawić je do postu :(

Chmura widziana z górki w Goleniowach była naprawdę duża i ciemna. Na szczęście mnie ominęła.

Jedzie pociąg z daleka i nie czeka

Na początku trasy jechało się fajnie, lekko, bo z wiatrem.
Powrót do domu nie był już tak sielankowy :)