Znowu te upały

Czwartek, 5 lipca 2018 · Komentarze(2)
Szczekociny - Tęgobórz - Siedliska - Nakło - Przyłęk - Brzostek - Starzyny - Drużykowa - Szczekociny

Strasznie upał dzisiaj prażył, ale nie zniechęcił mnie do kolejnej wycieczki.
Chciałem sprawdzić nową nawierzchnię na odcinku Nakło - Przyłęk.
Szkoda, że wcześniej nie doczytałem, ile jej zrobili i wyjechałem przekonany, że do samego Przyłęka jest nowiutki asfalt. :)
Starałem się pedałować równym tempem, bez zrywania i jechało się przyjemnie mimo upału.
Zabrałem ze sobą nową torebkę na ramę, kupioną w Auchanie. Jest lepsza od poprzedniej, bo się nie przekręca i jest stabilna.

Na wiadukcie w Nakle kładą już nawierzchnię

Początek nowej nawierzchni...

...i ZONK - znowu to samo dziadostwo :(

Po około 700 metrach skończyła się nowa nawierzchnia.
No cóż, musiałem się dotłuc do Przyłęka tym samym wyrobem drogopodobnym, co zawsze :)
Oczywiście często piłem wodę i izotonika, a na głowie miałem czapkę z daszkiem.
I myślę, że to mi pomogło przeżyć ten zasrany upał.